torsdag 26 februari 2009

Hemma igen, efter en underbar resa i storstan:) Vi hade skitbra hotell. Riktigt lyxigt faktiskt. Sen fick vi kolla på sviten oxå, ifall att vi ska boka den till sommaren!? :) Vi får se hur det blir med det:) Ska bara berätta att min Henrik är super flygrädd så jag har fått hålla honom i handen hela vägen hem. Dit resan gick lite bättre. Men på vägen hem mådde han inte så bra. Stackarn;) Han var helt vit i ansiktet och fick försöka andas efter mina instruktioner. Månne hur det ska gå när vi far på bröllopsresa till andra sidan jorden? Hoppas att han hinner "träna" några gånger till att flyga innan dess. Kan jju hända att granner får skriva ut lite lugnande ;)

Var tvungen att kopiera, Bra skrivet Nathalie

"Under ytan kan det fulaste monstret gömma sig. Där man minst anar det kan det mest hemska saker hända. Saker som man blir mörkrädd för, saker som ingen ska behöva hålla inom sig, eller ens utstå. Psykisk misshandel är ofta värre än fysisk smärta."

Håller med dig...

Bilder från Stockholm kommer, men inte idag... Har inte idas ladda upp bilderna på datorn ännu. Vi har varit ute hela dagen med skotern, det var så härligt. Diesel gillade att åka i skoterkälken med mig:)

Nu ropar alla på mig, måste gå o titta vad som händer:) Hejsvejs, bilder kommer :)

Inga kommentarer: