onsdag 14 januari 2009

Det ser bra ut :)


Nu äntligen börjar såren torka för gubben. Han har varit livrädd för bitter-sprayen dom senaste dagarna så vi har använt tratten (som vi till slut hittade i Kukkola) till natten i stället. Det verkar ha funkat bra:)

Häromdagen var vi till Kukkola och vi var ute hela dagen och när vi kom in så blödde det igen från såren. Det skaver väl mot benen om han springer om kring. Men han kan ju inte sitta stilla hela tiden heller, då skulle han ju bli sjuk nån annanstans:)

2 kommentarer:

Golden&Vitt sa...

Vad härliga bilder du har på bus diesel, åh guud vad jag skrattar till bilden på din pappa och diesel, han kliar ju honom hi hi kankse han inte visste det var en hund hi hi

Hoppas nu att "bollarna" läker på killen, kanske får ni börja sjunga.."låånga bollar på..."

Nästa vecka jobbar jag ännu som en tok men sen tänkte jag vi skulle börja träna igen, ska maila Katrina oxå sen.

Kraamz på er

ps. att den är fin ljuslyktan vi fick...tusen tack igen

Anonym sa...

Hej kattis,

Jag saknar dig på jobbet,

Va bra att vi kan inspirera varann genom bloggarna.

Ha en bra dag, det ska jag ha = är ledig ännu idag.Trist att det är nästan storm ute !!!

Kramar från Annika.