söndag 7 december 2008

Livet leker

Känner att det inte finns inte NÅT att skriva om här. Har mest jobbat hela veckan och inte hunnit med så mycket annat. Jag och Diesel har hunnit träna en snabbis på torsdag, innan jobbet kallade. Vi tränade egentligen mest på passiviteten och det gick skitbra. Vi fikade typ en halvtimme och Diesel skällde inte:) Det var det bästa med hela träningen. Sen hoppade vi lite omkring på agilitybanan, men jag hann inte riktigt med Diesel. Har konstaterat att det är jag som behöver mest träning eftersom jag ska hinna både springa iväg och visa och tjoa och alltihopa åt hunden så att han inte hamnar på fel ställe. Gick inte så värst bra sist med just det.

Vi skulle även tagit ett ståfoto efter trimning men vi hann inte så långt. Får se om vi hinner trimma nånting före jul eller om jag måste våga mig på det där klippandet alldeles själv. Kan inte lova att Diesel blir "julfin".

Nä nu ska jag ta itu med Henriks julklapp så han hinner få den till jul.

Inga kommentarer: