tisdag 9 december 2008

Julen är här igen

Och imån ska jag hämta mitt paket från posten, där i ligger resten av julen. Upptäckte till första advent att jag har väldigt dåligt med julbelysning så jag beställde lite av varje.

Idag har vi varit på julmiddag med JALA. Det var supergod mat och en väldigt trevlig kväll. Det är alltid trevligt vad man än gör tillsammans med denna glada skara. Det är nog världens bästa gäng.

Såklart blev det inget perfekt foto där inte nån blinkade och på detta foto var det Inger.


På lördag kväll blev vi bjudna på middag hos Marjaana. Super god mat och trevligt var det. Vi åt mest hela tiden hehe:) Marjaana hade jätte mysigt där hemma, det var första gången jag var dit. Tusen tack för allt Marjaana:)


Det var ju ett tag sen vi var till Rovaniemi men jag har inte suttit så mycket här vid datorn så jag hade helt missat att föra över bilderna från kameran. Vi hade jätte fin utsikt från vårat hotellrum. Eller hur?!

Jag och Henrik på 50-års fest.



Innan jag går och lägger mig så måste jag bara få visa mina gullungar. Visst är dom söta?!


2 kommentarer:

Cathi sa...

SNÄLLA Kattis maila nån bild till mig också...hade som vanligt inte kameran med mig...
Och som du sa så var mater SUPER- var så mätt hemma också...och vårt gäng är SUPER - men det är vi ALLA som gör det - DU också! Det är ju skratten man saknar när man är borta från jobbet...Kramisar...

Cathi sa...

Ooops...tänkte jag inte på...
här kommer den:
cathi_persson_63@hotmail.com