torsdag 13 november 2008

Träning

Nu har vi kommit igång med träningen igen, skönt. Och så har vi ju en "kursledare" också, Linn:) Vi körde lite agility och lydnad och det viktigaste av allt, som Diesel behöver träna mest på: passivitet.

Glömde kameran igen, jag har blivit riktigt dålig på att ha med mig den faktiskt. Och helt konstig, idag när jag kastade dummy åt Diesel, utan att vi har tränat nå extra så släppte han inte den på en gång utan höll kvar den i munnen tills jag bad om att få den:) Skitbra! Men det var precis som att han hörde när vi pratade om det igår. För jag frågade om råd på träningen hur man skulle göra så att han inte spottar ut dummy'n utan lov.

"Idag när jag vaknade så var det vinter". En som blev överlycklig var ju Diesel. Så den här dagen har vi mest varit ute och haft snöbollskrig. Jag mot Diesel & Linus. Skitkul!

Sist men inte minst ett stort grattis till Tvillingarna Tindra & Pärla som föddes i morse!!

Inga kommentarer: