torsdag 20 november 2008

Saknad


Tänk att man kunde sakna sin jobbiga tonåring så mycket fast man bara varit borta en natt.

Han är verkligen en jobbig sak just nu, men samtidigt gör vi massor med framsteg. Han är sååå duktig hemma på gården där han alltid får springa lös, och han kommer på en gång när man ropar. Idag behövde jag inte ens ropa in honom, han sprang efter mig in genom dörren. Blev så glad:) Alltid finns det nåt positivt i det det som är jobbigt!

Jag försöker varje dag tänka nånting positivt om det som känns jobbigt just den dagen :)

Vad tycks förresten om dessa gamla bilder på mig och Henrik som jag hittade i en låda under sängen?


Såhär såg jag ut år 1966, på den tiden hade jag riktigt tjockt hår. Nu har jag inte ens en sjunde del kvar av allt det där.

Henrik år 1984, Långt innan vi hade träffats första ggn. Hade han inte klippt sig hade vi antagligen aldrig träffats.

2 kommentarer:

Cathi sa...

Ha...vilka kuliga fotomontage!!

Kanske bra att testa om man ska klippa sig...

Golden&Vitt sa...

åhh så fin han är Diesel på bilderna och vad roligt att läsa att han sköter sig ( ibland) och att du har positiva tankar varje dag . Ni är såå duktiga :)

guud vad jag skrattade till bilderna på dig och henka hi hi vad läckert.

Jo visst ska vi hinna träna ännu, jag hör av mig.
Kraamz annika