tisdag 12 augusti 2008

Höst ?

Jag vill verkligen berätta allt åt alla om nästa års händelse, men jag ska försöka hålla mig så att nånting blir till en överaskning. Men det är sååå svårt... Har alltid haft svårt med att hålla saker för mig själv. Finns nog inget som bara jag själv vet ?! Känns lite som så iaf.

Igår var vi till Mammas stuga. Det kändes faktiskt som att jag hade en riktigt ledig kväll. På dagen hade jag gjort hela sommarens alla ärenden på en dag. Vi var ut med båten och så fick Diesel simma. Danne tycker om Diesel och vill alltid att man ska ta foto på dom två tillsammans:)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan.
Många fina bilder på Diesel och lilla vännen.
Kul att dom är kompisar.

Jo bilturen gick bra, dom satt alla i en mindre box, som Nala har haft när hon var mindre,visst gnällde dom och så men det gör dom mest hela tiden då dom är vakna.